HTML

biztonságos?

Semmi sem biztonságos. az Ember egy kis hópihe az őrjöngő tűzhányók kereszttüzében. A cikkek igazából kérdések, ha kinyilatkoztatok, azt is vegyétek kérdésnek..

Friss topikok

  • gunyoros: Legalább a végére írd oda, hogy paródia, mert kezdik egyre többen beszopni. :D (2014.03.02. 12:17) Rezsiadó
  • Világnézet Netes Napló: Érdemes megnézni a képet: Akasztány vallás jelképei erkolcstan.blog.hu/2013/10/08/akasztany_vall... (2013.10.08. 19:37) Az Akasztány Vallás
  • Budaphestie: @hakapeszimanó: így van, a szakzsargon Kiss Endre filozófustól származik. hu.wikipedia.org/wiki... (2012.12.30. 21:12) Szakdolgozat kvíz
  • bögöbö: Bocsánat, helyesebben csak "Tény", így, egyszerűen és szerényen. (2012.12.06. 09:08) Helyreigazítás 2014
  • Celtic: Ez igy van. Ez az un. "ne a zemberekkel fizettessek meg"-eljaras. Gyonyoru populista szarsag. En... (2012.10.11. 14:29) A hatósági ár esete az adóforintjainkkal - kis számtan költőknek

Linkblog

Össznemzeti Szuperkonzultáció

2011.05.26. 09:54 Budaphestie

Kérjük töltse ki az alábbi kérdéssort és névvel, címmel, hovatartozással küldje vissza nekünk!
















Nevem: Személyi igazolvány száma:
Címem: Telefonszámom:
Vallásos hovatartozás: Email cím:

28 komment

Címkék: közélet magyarország szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://biztonsagos.blog.hu/api/trackback/id/tr152933606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treff7 2011.05.27. 14:02:27

mókás, de nem annyira mintha én csináltam volna...háááh

Link Elek 2011.05.27. 14:20:43

-Vannak aki szerint a Zorban egy patkany
-Vannak aki szerint a ennel sokkal rosszabb a helyzet

gyilkos fűegér 2011.05.27. 14:39:11

a, Vannak, akik szerint Orbánt szívlapáttal kéne agyoncsapni
b, Mások szerint péklapáttal
c, Nem tudom megítélni, de szerintem Szíjjártó Péterrel

gyilkos fűegér 2011.05.27. 14:40:38

@a-kis-herceg:

Értünk van a vonalkód, nem ellenünk.
(És - egyelőre - még nem égetik bele a seggünkbe.)

gyilkos fűegér 2011.05.27. 14:44:10

@a-kis-herceg:

Úristen, nem gyengén szétfotosoppolták a Viktort!

:))))))

Battlestar Galactica 2011.05.27. 14:44:30

Nem kötelező a vonalkódot felrakatni, de aki nem csinálja, annak
-megvonják a nyugdíját
-visszamenőleges be kell fizetni némi extraadót
-visszavonják a születési anyakönyvi kivonatát

De mondom, NEM KÖTELEZŐ ÁM!

usernev 2011.05.27. 15:08:36

@gyilkos fűegér: A harmadik válasznak én azt írnám:
c, Nem tudom megítélni, nem értek a lapátokhoz.

ámbátor 2011.05.27. 15:16:30

Vannak akik szerint a vonalkódos konzultáció a legdurvább vérlázító diszonóság. Én ilyen vagyok.
Vannak akik szerint az alkotmánybíróság kiherélése még ennél is durvább volt. Én ilyen vagyok.
Vannak, akik szerint azért a visszamenőleges törvénykezés még annál is mocskosabb húzás volt. Én ilyen vagyok.
Nem tudom megítélni, Fideszes vagyok.

a-kis-herceg 2011.05.27. 15:19:40

@ámbátor: helyesbítek:
c) nincs saját véleményem, mert fid eszes vagyok...

bőrmók 2011.05.27. 15:34:44

@gyilkos fűegér: néhány szűrőt rá kellett tolni, pl. "bugris vonások eltávolítása", "álszentség csökkentése" stb.

amit még megtehetsz 2011.05.27. 15:35:00

@Battlestar Galactica: nem megvonják! Megvédik a nyugdíját!

bőrmók 2011.05.27. 15:35:59

@Takony_fősámán: de hogy az őrsvezető effektre miért volt szükség??

hoseman 2011.05.27. 15:41:01

vannak akik szerint olyan propaganda 'grafikát' amit ezen ki..szott konzultációs kaparmányon látni,2011-ben már csak phenjan utcáin lehet megtalálni...Én ilyen vagyok. A jövő elkezdődött

a-kis-herceg 2011.05.27. 15:44:10

@tojastobias:

"A kormány az a testület, ami mindig megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja." (Karinthy Frigyes)

popocatepetl 2011.05.27. 15:55:22

@Link Elek: Vannak akik szerint Link Elek édesanyja nem tudja, hogy ki Link Elek édesapja. Mások nincsenek.

popocatepetl 2011.05.27. 15:56:33

@ámbátor: Olyan nincs, hogy vannak akik szerint ámbátor egy elhülyített szdsz-manó?

popocatepetl 2011.05.27. 15:58:03

@hoseman: Olyan kemény csávó vagy. Csak úgy dagadnak a hozzászólás-izmaid a kipontozandó szavak használatától. Ettől lesz igazán férfi egy férfi.

usernev 2011.05.27. 16:25:58

Ha erre a kérdőívre rátolunk egy süket duma szűrőt, nem marad semmi. Erről eszembe jutott Isaac Asmiov nagy sikerű műve, az Alapítvány. Van benne egy idevágó idézet, abban meg néhány párhuzam.

"- És hogy jutott erre az érdekes következtetésre, polgármester úr? - szólalt meg Yate Fulham.
- Nagyon is egyszerűen. Mindössze elő kellett vennem a józan eszemet, ami egyébiránt nem nagyon járja mostanában. Ha nem tudná, van egy olyan ága az emberi tudománynak, amit szimbolikus logikának hívnak, és az kiválóan alkalmas arra, hogy kigyomláljuk az emberi nyelvből az értelmet fojtogató gizgazt.
- Mit akar ezzel mondani? - kérdezte Fulham.
- Én éltem ezzel a módszerrel. Többek között például alkalmaztam erre a dokumentumra itt. Ami azt illeti, nekem magamnak nem nagyon volt rá szükségem, mert én mindjárt láttam, mi van benne, de úgy gondoltam, öt természettudósnak szimbólumok segítségével könnyebben el tudom magyarázni a tartalmát, mint szavakkal.
Hardin kivett néhány lapot a keze ügyében levő irattartóból, és maga elé terítette őket.
- Egyébként nem én hajtottam végre a műveletet - mondta. - Amint láthatják, Muller Hok a logikai részlegről írta alá az elemzést.
Pirenne áthajolt az asztal fölött, hogy jobban szemügyre vehesse az iratokat.
- Az Anakreónról jött üzenet különben nem jelentett nehéz problémát - folytatta Hardin -, mert akik írták, a tettek és nem a szavak emberei. Minden nehézség nélkül le lehet bontani arra az egyenes és kertelés nélküli kijelentésre, amely, ha az önök szemei előtt levő jeleket szavakra fordítjuk, nagyjából így hangzik: "Egy héten belül megadjátok nekünk, amit követelünk, különben ripityára verünk benneteket, és úgy vesszük el."
Az igazgatósági tagok némán végigfutottak a jeleken, aztán Pirenne visszaült a helyére, és nyugtalanul köszörülte a torkát.
- Nos hát, lát valamilyen kibúvót, dr. Pirenne? - szögezte neki a kérdést Hardin.
- Nem nagyon.
- No látja. - Hardin új papírlapokat terített maga elé. - Amit most maguk előtt látnak; az a Birodalom és Anakreón közötti szerződés, amelyet egyébként a Birodalom részéről ugyanaz a Lord Dorwin írt alá, aki itt járt a múlt héten, no és itt van a szerződés a szimbólumok nyelvére fordítva.
A szerződés öt sűrűn írt oldalt foglalt el, míg az analízis alig fél oldalra terjedt.
- Amint látják, uraim, a szerződés szövegének mintegy kilencven százaléka elpárolgott az elemzés során, mint aminek semmi jelentősége sincsen, ami viszont visszamaradt; az a következő érdekes végösszeget adja:
"Anakreón kötelezettségei a Birodalom iránt: Nulla!"
"A Birodalom hatalma Anakreón fölött: Nulla!"

anonymand 2011.05.27. 16:29:56

Tisztelt Olvtársak!

Meg nem erősített hírek szerint, az átfogó költségcsökkentés érdekében, a kormány a jövőben a Nemzeti Konzultációt korszerűsíti.
Univerzális kérdőlapok kiküldésével egyszerűsíti a rendszert.
A kérdőlapokon csak a válaszként megadható "igen", "nem", és "nem tudom" fog szerepelni tizenkétszer. A kérdéseket a beérkezés után a feldolgozó hivatalban rendelik a válaszok mellé.
Vissza nem küldött válasz esetén: APEH vizsgálat, visszaeső esetén pedig rögtönítélő bíróság a soron következő eljárás.

A következő konzultációs kérdőívre egyébként már egy dolog biztos: a kormány eldöntötte, hogy a kérdésekre visszaérkező válaszok 89,6%-a helyesli a kormány álláspontját.

Tisztelettel:
anonymand

Бабаяга 2011.05.27. 16:50:24

@gyilkos fűegér: Egyre jobban hajaz a Kárpátok Géniuszára, őt is így retusálták

a-kis-herceg 2011.05.27. 17:02:34

mexűnik az Országos Érdekegyeztető Tanács...

adta ki a közleményt a Magyar Hírcsárda Távirati Iroda

hoseman 2011.05.27. 18:45:50

@popocatepetl: patak partján pipitér,a tE szavad kicsit ér:) nyomorult idióta..

popocatepetl 2011.05.27. 21:39:29

ec-pec kimehecc, oszt told meg a nővéred te buta állat

ámbátor 2011.05.31. 14:25:53

Vannak akik szerint ámbátor egy elhülyített szdsz-manó. Én ilyen vagyok.
Vannak, akik szerint popocatepetl nyomorult idióta. Én ilyen vagyok.
Vannk, akik szerint szdsz már rég nincs, nyomorult idióták meg még mindig vannak. Én ilyen vagyok.
Fideszes vagyok és még a Szíjártó nem mondta meg, hogy ma mi a véleményem..
süti beállítások módosítása