HTML

biztonságos?

Semmi sem biztonságos. az Ember egy kis hópihe az őrjöngő tűzhányók kereszttüzében. A cikkek igazából kérdések, ha kinyilatkoztatok, azt is vegyétek kérdésnek..

Friss topikok

  • gunyoros: Legalább a végére írd oda, hogy paródia, mert kezdik egyre többen beszopni. :D (2014.03.02. 12:17) Rezsiadó
  • Világnézet Netes Napló: Érdemes megnézni a képet: Akasztány vallás jelképei erkolcstan.blog.hu/2013/10/08/akasztany_vall... (2013.10.08. 19:37) Az Akasztány Vallás
  • Budaphestie: @hakapeszimanó: így van, a szakzsargon Kiss Endre filozófustól származik. hu.wikipedia.org/wiki... (2012.12.30. 21:12) Szakdolgozat kvíz
  • bögöbö: Bocsánat, helyesebben csak "Tény", így, egyszerűen és szerényen. (2012.12.06. 09:08) Helyreigazítás 2014
  • Celtic: Ez igy van. Ez az un. "ne a zemberekkel fizettessek meg"-eljaras. Gyonyoru populista szarsag. En... (2012.10.11. 14:29) A hatósági ár esete az adóforintjainkkal - kis számtan költőknek

Linkblog

A ti sajtótok, a ti szabadságotok

2011.04.14. 09:08 Budaphestie

A Daniel Cohn-Bendit interjú meghamisítása miatt ismét előtérbe került a sajtószabadság problematikája. A vicces az, ahogyan az ügy kapcsán mindenki átugrott a ló túloldalára. A korbányimádó majmok a sajtószabadságra hivatkoznak, az ellenzéki cerkófok pedig -és most figyelj!- az új médiahatóságot kérik, hogy vizsgálja ki az ügyet! Ugyanazok a szereplők, akik tegnap még el sem ismerték a hatóság legitimitását és egyébként is az új médiatörvény teljes felszámolásáért harcolnak. Hát azért ennyire hirtelen, pusztán pártpolitikai okból nem kellene feladni az elveinket.

Véleményem szerint semmi baj nincs a hírek meghamisításával. Nem fog belehalni senki, hogyha a tegnap megvásárolt gyümölcsök közül némelyik meg van rohadva. Legfeljebb nem vásárolunk többé annál a zöldségesnél. A szabad sajtó feladata többek között az is, hogyha egy médiatermék megrohad, akkor erre felhívja a kedves vásárlók figyelmét. Ez többé-kevésbé meg is történt és egyébként az első negyedévi nézettségi adatokat elnézve (ejj) láthatjuk, hogy az emberek azért ha tehetik, ki is kerülik a rohadást. Ilyen egyszerű az egész. Nem kell semmit kivizsgálni, nem kell senkit megbüntetni. Éppenséggel magukat büntetik meg a nem túl tisztelt "műsorszerkesztők".

Az m1-ről és testvéreiről mára már a magyar lakosság nagy része tudja, hogy úgy hazudnak, ahogy a korbány fütyül. Ha a közszolgálati tévé esti híradójában elhangzó "hír" szerint például Angela Merkel azt mondta, hogy "hajrá Orbán Viktor", akkor komoly sansza van, hogy semmi ilyet nem mondott, de valószínűleg ennek az ellenkezőjét mondta. Így tehát az m1 megszűnt hiteles hírforrásnak lenni. Másra se igazán jó ez a csatorna, úgyhogy nyugodtan kitörölhetjük a távkapcsoló egyes gombjáról, vagy feltolhatjuk az ötvenedik helyre, hogy soha még véletlenül se kelljen odakapcsolni.

161 komment

Címkék: média sajtó cenzúra liberalizmus televízió

A bejegyzés trackback címe:

https://biztonsagos.blog.hu/api/trackback/id/tr452825034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vauvauvau 2011.04.14. 17:30:14

Az MTV egy nagy szar. Ismétlések, stúdióbeszélgetések, hazugságok.

Petyhüdt Petymeg a dinamikus kritikus 2011.04.14. 17:33:41

Szeretném megkérdezni, hogy az elmúlt 8 évben mikor, hol, milyen formában tetszett tiltakozni ugyanezért, kedves posztoló?

seahawks 2011.04.14. 17:38:24

@Petyhüdt Petymeg a dinamikus kritikus:
az elmúlt 8 évben nem volt miért tiltakozni, ugyanis kiegyensúlyozott volt és nem hazudoztak össze vissza.

Link Elek 2011.04.14. 17:39:01

az MTV soha sem votl jo tv, mindig nyaltak a hatalom segget, nekik mind1 volt, hogy nácik, kommunistak, gyurcsany,orban akarki. csak legyen egy segg, amit nyalhatnak.
persze nem ingyen, rutinos kurva ingyert nem baszik.

Balt 2011.04.14. 17:39:17

A nickhez stílszerűen: javaslom a BPtv-t - kár, hogy a zéterbül má' nem gyün ...
comment.blog.hu/2009/04/23/eg_veled_budapest_tv
comment.blog.hu/2009/08/31/agyo_budapest_tv

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.04.14. 17:42:40

"láthatjuk, hogy az emberek azért ha tehetik, ki is kerülik a rohadást"

Ó, be szép lenne, ha ez igaz lenne! A Két Nagy híradóinak nézettségéről hogy szoktak szólni az adatok? A rohadás fogalma nekem ezeknél jobban nem demonstrálható.

A poszt egyébként nagyjából igaz. Az MTI a bulvár területére költözött, az m1 híradója pedig követi. (Sajnos a műsoruk sem jó, nekem, de nem az én véleményem a követendő.) Minden híradó szerkesztői a maguk – önálló vagy elvárt – nézetei alapján válogat a hírekből, és válogat a hírek mondataiból. Az állami tévében az állam gyakori szerepeltetését reklamálni hülyeség, de a korrekt tájékoztatást azért még elvárhatnánk tőlük.

A helyükbe léphetne egy mértéktartó, a korrektségre és a csak elméletben létező tárgyilagosság megközelítésére ügyelni szerető híradó, bárhol, egy kereskedelmi csatornán. Sajnos azok sem függetlenek a politikától, hiszen a politikát nem a politikusok irányítják, hanem a pénz. De azért még jó ábrándozni egy olyan hírforrásról, amelyből a híreket tudhatjuk meg, nem a baleseti krónikát, a híreket pedig precízen mérlegelve. Most arra vagyunk kényszerítve, ami végül is nem feltétlenül rossz, csak időrabló, hogy meghallgassunk, elolvassunk mindenfélét, aztán abból próbáljuk kideríteni az igazságot. Másnap. Mert mindig a második napi hír az, ha halljuk egyáltalán, ami közel áll az igazsághoz. Verseny van a gyorsaságért, tudjuk. Ez is beleértendő a dolgok okaiba.

lettuce 2011.04.14. 17:45:56

Én bírtam az mtv-t. Érdekes filmek, jó híradó miatt. Már nem maradt "csak" a net.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2011.04.14. 17:46:53

Részben tudok csak egyetérteni. Ha nem közpénzből ferdítenének, hanem üzleti alapon, valakinek az üzleti kockázatára, hát valóbam úgy baccák el, ahogyan tanulták, legfeljebb nem kapcsol oda az ember.
Közpénzből viszont - értsd: az én adómból - igenis ne tessenek összevissza hazudozni.

Globetrotter2014 2011.04.14. 17:50:13

"Az m1-ről és testvéreiről mára már a magyar lakosság nagy része tudja, hogy úgy hazudnak, ahogy a korbány fütyül. " Ha a szerző szerint ez nem így volt az elmúlt 8 évben akkor elég komoly értékelési (őnértékelési) hiányosságokat mutat fel. SZVSZ aki független médiát felételez Magyarországon attól sem fogok bármit elhinni. A posztoló a headline-al hiteltelenített is magát asszem. Ettől függetlenül mindig jó egy kis nyivános hatalomkontroll, csak kár hogy senki sem hajlandő ezt független szemlélettel végrehajtani...

kirsten 2011.04.14. 17:54:59

Ém már nagyon régóta nem nézek M1-et, úgyhogy felőlem nyugodtan meg is szünhetne. Sose lehetett megbízni a híreiben.

misc · http://misc.blog.hu 2011.04.14. 17:55:33

felmerül a kérdés, miért van egyáltalán szükség közmédiára? Közpékség sincs, megtermeli a kenyeret a piac. Adjuk el az MTV-t, akkor meglátjuk, mennyi az igény az agymosásra.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.04.14. 18:00:00

Valószínűleg a fidesz is tudja, hogy a hülyéken és a fanatikusokon kívül nem fogja más nézni az m1-et, ha rátelepszenek, de a cél valószínűleg nem is az, hogy nézzék, hanem hogy közpénzből kifizetőhely legyen a sleppnek, ahogy az nálunk általában lenni szokott.

Ezt a funkcióját betölti, a híreket meg be lehet szerezni máshonnan is.

bastian 2011.04.14. 18:01:14

Még az a szerencse, hogy az ATV, TV2, RTLKlub hiteles hírforrás. Haha...
Azt miért nem kritizáljátok faszfejek?

mréveiller 2011.04.14. 18:02:47

én néztem a nap keltét is. az meg kommancs volt. ez így volt mindig.

stevie-w 2011.04.14. 18:02:48

Az utolsó bekezdésben a "korbány" szó véletlen elütés vagy kreatív szóalkotás? Mindegy, nekem tetszik ;-)

stevie-w 2011.04.14. 18:07:19

@bastian: Még az a szerencse, hogy az ATV, TV2, RTLKlub hiteles hírforrás. Haha...
Azt miért nem kritizáljátok faszfejek?

Azok nem a mi pénzünkből hülyék, a köztéve meg de.

lopicigaspar 2011.04.14. 18:08:43

a korbány az elején is szerepel, nem elütés.

A cikkhez: a sajtószabadságot nem kellene összekeverni a KÖZSZOLGÁLATISÁGGAL!

saklit 2011.04.14. 18:10:49

@stevie-w: azt mond meg, hogy mi történik most, amin meg kellene lepődni. 50 éve így megy, de legyen csak 15..

Hunor Levente 2011.04.14. 18:13:10

Elképesztőek ezek az akkurátus vélemények az elmúlt 8 évről. Soha nem lehet megunni.

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 18:25:12

@ZF2:

De, természetesen így volt, eszünkbe juttatnál 1-2 esetet?

Dezső bácsi 2011.04.14. 18:25:22

Levente Nagyhercegnő és a többi aggódó!. Azt mondják, hogy nem volt ok kritikára az elmúlt években az MTV-ben?
Ez érdekes., mert hogy Gyárfás, Aczél elvtárs, Bolgár Gyuri bá és még sorolhatnám, évekig a reggeli műsorban osztott az észt. Az nem tűnt fel ugye?:)..de most aztán borzasztó dolgok vannak.

Vizslát!
(igen, direkte zs vel:)

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 18:27:13

@spontan:

A "szórakoztató" az, hogy ugyanez a célközönség, mely korábban folyamatosan hörgött a maszop akkori 52%-os közszolgálati média-túlsúlya miatt, tökéletesen elégedett a Fidesz mostani 80+%-ával. :)

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 18:28:35

@stevie-w:

Az nem a mi pénzünk, hanem a Párté.

Várúr 2011.04.14. 18:28:36

Hát hogyne... a Napkelte igazán hiteles volt. Mármint az mszp/szdsz híveknek. Más meg se szólalhatott akkoriban. Eladósodásról, IMF gigahitelről, korrupcióról, tolvajlásról egy hang sem. Az mtv még a saját épülete előtti tüntetést se közvetítette, holott csak ki kellett volna dugni az ablakon egy kamerát. A médiabohóc Kohn Bandival készült riport lerövidítése ezekhez képest hangyacsípés.

Anti Anyag (törölt) 2011.04.14. 18:33:45

Köszi, de már Gyurcsányék idejében megtettem, pár millió nézővel együtt.

Gondolom, neked akkor még semmi problémád nem volt.

csoko20 2011.04.14. 18:35:23

Az elmúlt 8 évben azért minden napra jutott valami kitárgyalt mszp-s botrány, 2006-tól meg pláne.
Nyílván a Napkelte semmilyen formában nem volt pártsemleges és nem csak azért mert a fidesz-kdnp emberei önszántukból távolmaradtak.

De most amilyen alákérdezést, benyalást, "elmúltnyócév"-ezést lenyom ez a brancs /pl.: Halász Zsuzsa/ az már gyomorforgató.

Globetrotter2014 2011.04.14. 18:37:45

@milyen szép a Vértes, ó: remélem a szmájlit csak lefejetetted...

CICMÓK 2011.04.14. 18:40:30

Hamisítás, hazugság, erkölcsileg büntetendő! A VÉLEMÉNY SZABADSÁGA erkölcsileg elfogadható!

Balt 2011.04.14. 18:42:10

@SCUMM: Szó se róla, Tóta W. Orrluk is ezt írta vagy 8 éve.
index.hu/kultur/media/kucu

De azóta nagyot változott a világ... :)

Rubintos Virágom 2011.04.14. 18:43:26

Lehet, hogy a Napkelte keményvonalas szocialista párti volt, DE CSAK az a műsor....És nem az egész műsorfolyam hajnaltól hajnalig. Megpróbáltam néhány új műsorba belenézni, reménykedve. Mindhiába. Korábban az M1-en IS megnéztem a híradót, ma már képtelen vagyok. Nem kell nagy ész hozzá, hogy észrevegyem: kilóg a lóláb. Szóval nem nézem az adót, bár még távirányító 1-es, 2-1-es és 3-as gombjain van a "közszolgálat".

moophlander 2011.04.14. 18:45:26

A liberálisok egyik fő alapelve, hogy csak akkor van sajtószabadság, kiegyensúlyozott kommunikáció és demokrácia, ha ők nyernek! :D

mohaa 2011.04.14. 18:50:09

Már rég töröltem. Nem mérgezem az agyam ilyen szarral. Akinek erre van igénye, annak meg már úgyis mindegy.

tóthrét 2011.04.14. 18:50:32

A cikkíró kicsit eltévedt az ellenzéki cerkófozással.
Az ellenzék -anélkül, hogy bármi pozitívat gondolnék róluk- éppen azért fordult látszólag a médiahatósághoz, mert azt gondolja most is, hogy pártkatonák irányítják, nem független. Az, hogy az esetnek nem lesz következménye, szerintük rávilágít majd, hogy a médiahatóság tényleg olyan, mint amilyennek korábban mondták.

Balt 2011.04.14. 18:50:42

@milyen szép a Vértes, ó: Napkeltető, Szopás szabadsága, Tornóczky Anita stb. - ha mond ez valamit.

takácsalfréd 2011.04.14. 18:52:05

@moophlander: ez hülyeség. Azt sem tudod, mi a liberalizmus, ha ilyet állítasz.

Balt 2011.04.14. 18:52:07

@milyen szép a Vértes, ó: Kinek-kinek amennyit megérdemel (parlamenti részaránya szerint).

Balt 2011.04.14. 18:53:22

@csoko20: "Az elmúlt 8 évben azért minden napra jutott valami kitárgyalt mszp-s botrány, 2006-tól meg pláne."

Ja. A Célpontban.

futura 2011.04.14. 18:53:30

@bastian 18:01:14: Gondolom azért, mert most nem ezekről a médiákról volt szó, Tisztelt Uram!
(hogy stílusba maradjak)

2011.04.14. 18:56:36

"Véleményem szerint semmi baj nincs a hírek meghamisításával. Nem fog belehalni senki, hogyha a tegnap megvásárolt gyümölcsök közül némelyik meg van rohadva. Legfeljebb nem vásárolunk többé annál a zöldségesnél."

Végül is az nem számít, ha a zöldséges éhen hal, ugye?

MekkMester 2011.04.14. 18:56:40

Az mtv anyagilag eddig is függött a hatalomtól, ki volt teljesen szolgáltatva.
Most, hogy a négy céget összeolvasztják, nem csoda, hogy az egész "független" közszolgálati média lefeküdt, és szétrakta a lábait. :(

nemezisazis 2011.04.14. 18:56:55

megszűnt igen. de nem az elmúlt 20 évben..

Balt 2011.04.14. 18:56:59

Semmi vész, elvtársak, ott van a (nektek) Való Világ. :))

béla a veszedelmes 2011.04.14. 18:57:34

@stevie-w: az a baj, hogy azok is a mi pénzünkből hülyék, mert az ő forrásaikat úgy hívják, hogy reklámbevételek.

Amúgy a köztévé nem önmagában gáz - nézzük pl a BBC-t az Egyesült Királyságban: ott szépen, nagyjából semlegesen eltájékoztatnak akkor is, amikor fordul a hatalmi kocka. Itt a médiatörvény a gáz, de az rettenetesen: gyakorlatilag felkínálja a közmédiát arra, hogy a mindenkori kormány belepofázzon a műsorkészítésbe.
Manapság nincs szükség "piros telefonra", elég egy túlbuzgó hírigazgatót berakni, aztán az majd elvégzi a piszkos melót.

KutyaLegyek (törölt) 2011.04.14. 19:06:26

A fideszt szimplán Narancsbör nek kell hivni.
Remélem értitek miért.

Török Gábor meg bujjon bele Orbán seggibe egyenesen. Betonbol a kukába? Hát hova máshova?

himpellér 2011.04.14. 19:09:03

A kón-benditet szeretők ragadjanak össze vele. A cikket író kis niemand nem nagyon jajongott a nap-kelte idején... Úgyhogy büdös bolsik bevehetitek!

moncayo 2011.04.14. 19:10:26

Mindig is az aktuális hatalom PÁRT-TV-je volt.
Szart se ér. A kutyám jobb műsort csinálna. Csak szórják a közpénzt.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2011.04.14. 19:12:36

Szerintem húsz éve ilyen, a káderkeltét még nem sikerült alulmúlniuk, egyelőre.

Pistie 2011.04.14. 19:17:13

Nem az a baj hogy egy TV hazudik. Pl nincs baj a Hír TV-vel, Echo TV-vel sem, amik szintén durván jobboldaliak. A baj az, hogy ezt olyan adók teszik amik az én adómból vannak fizetve, és hogy a könnyen meggyőzhető rétegnek nincs lehetősége mást nézni az M1-TV2-RTL szentháromságon kívül, és ebből 2 Fidesz szimpatizáns. Röviden mondva tehát az én pénzemen (adómon) mossa az emberek agyát a fidesz. Ez a gond, nem a nátha!

2011.04.14. 19:20:04

"De most amilyen alákérdezést, benyalást, "elmúltnyócév"-ezést lenyom ez a brancs /pl.: Halász Zsuzsa/ az már gyomorforgató."

Figyi! Ha baloldali vagy akkor ezt a "elmúltnyócév-ezést" ne nagyon feszegesd, mert emlékeim szerint, az MSZP 2006-ban, a 2002-óta nem regnáló Orbán-kormányra mutogatott vissza kampányában. És mind a 4 évük (tudod melyik 4 év? amitket "nyilvánvalóan végighazudtak") retorikája, azorbánkormányszétbasztaagazdaságot-on alapult. ;)

2011.04.14. 19:23:04

Amúgy meg a Fidesz van kormányon, ő határozza meg mi legyen a köztévével. Mikor D-209-esék voltak kormányon, és akkor narancsék kifogásolták a kormányhoz való lojalitását az mtv-nek, akkor D-209, nemes egyszerűséggel, "akinek tv kell vegyen magának"-kal érvelt. Kedves posztkomcsik visszanyalt a fagyi. Bár nektek nem kell tv-t venni, mert van (ATV).

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.14. 19:25:43

"ellenzéki cerkófok pedig -és most figyelj!- az új médiahatóságot kérik, hogy vizsgálja ki az ügyet! "

Édes, piciny seggfejem! Hogy te nem érzékeled a helyzet iróniáját, az a te bajod. Ettől még teljes mértékben jogos az általad "cerkófok"-ként aposztrofált ellenzékiek kérése/követelése. Pont azért, mert hamár annyira ügyelni akarnak erre a kibaszott médiára, akkor mutassák meg, hogy képesek korrektek lenni (nem képesek és épp ezt bizonyítja ez az egész történet)

dbeata 2011.04.14. 19:26:13

A tv csak a társadalom tükre, semmi több.

(H)angolka 2011.04.14. 19:26:42

Nekem januárban kinyiffant a tv-m. Szerintem érzett valamit. Azóta sem vettem újat (nincs igazán miből beruháznom), viszont jól elvagyok így a net-tel. Válogathatok.

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.14. 19:26:51

@xenomorf1: figyi! Akkoriban épp a "rosszabbul élek, mint négy éve" plakátokkal volt teli a város, ha jól emlékszem... Tán nem volt teljesen ok nélküli a "visszamutogatás".

Baszk Earl 2011.04.14. 19:31:27

Józsi bácsi elmegy a zaciba, hogy beadja a TV-t. Útközben találkozik az Orbán Vityával. Mondja neki az Orbán: - Józsi bácsi hát ne adja be a TV-t a zaciba, mert jövő héttől nagyon jó műsorok lesznek benne! - Tényleg?! - kérdezi az öreg - és milyen műsorok fiam? - Hétfőn én leszek, - kedden a feleségem, szerdán a családom, - csütörtökön a pártom! - Péntek-Szombat-Vasárnap - az emberek! Na az öreg hazamegy, az asszony meg kérdezi tőle, hogy miért nem adta be a TV-t a zaciba? Mire Józsi bácsi: Találkoztam az Orbánnal , és azt mondta, hogy jó műsorok lesznek, inkább visszahoztam! És milyen műsorok lesznek ? - Hétfőn: A Félkegyelmű, kedden: A makrancos Hölgy, szerdán: A rém rendes család, csütörtökön: Ali Baba és a 40 rabló, péntek-szombat-vasárnap: A Nyomorultak.

2011.04.14. 19:32:02

@Álamfő álomás következik: Hozzászólásom tartalmát tekintve irreleváns hogy okkal vagy ok nélkül mutogattak vissza az MSZP-sek. Valaki annyit állított hogy unja a 8 évre való visszamutogatást, én erre reflektálva írtam hogy ezt a tevékenységet, feltételezett favoritjai jobban üzték. Ennyi.

Kalmár 2011.04.14. 19:33:02

@béla a veszedelmes: Tényleg az új médiatörvény miatt lesz kormánypárti a közmédia??
Eddig tetszett?
A régi médiatörvény alatt, hallottam egy reggel, hogy "Hajrá MSZP!"
Gondolom, az a semleges tájékoztatás része volt.
Nem kellene kicsit jobban körülnézni?
Eddig is az volt, ez után is az lesz.
A kerekedelmi tv feladata a tényfeltáró újságírás.
A Hír tv jó példát mutatott eddig.
Jó pár cellát megtöltöttek, azokkal akiket a rendőrség "valahogy" nem tudott megtalálni.
Most az ATV jön. Meglátjuk milyen ügyesek lesznek.
Korrupt politikus mindig volt, lássuk van e tehetséges újságíró a baloldalon?
Jelenleg a legsúlyosabb leleplezésük, a Lázár lézere, de az nekem is van, nem egy világraszóló ügy.
Semleges médium szerintem nincs.

2011.04.14. 19:33:16

@Baszk Earl: Gyurcsány vicc aktualizálva. Amúgy ez lejárt lemez.

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 19:38:36

@Balt:

Gondolom, akkor a szabadrablással kapcsolatban is ezt a "logikát" kell alkalmazni. :)

De legalább kiderül sokadszor, hogy nem a bűnözéssel van gondjuk sokaknak, hanem azzal, ha nem ők és/vagy rajongásaik tárgyai követik el azt, amit. Emberi dolog ez.

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 19:42:18

@xenomorf1:

Sz'al a Fidesz ugyanazt csinálja, mint az MSzP?

Az ember meg csak ácsorog és nem érti, hogy akkor miért isteni küldött a Vezér, ha a maszop (kevesebbért) 'sátáni fertelem lett'. (Persze érti. :)

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 19:44:40

@xenomorf1:

Kihagytad azt a "logikai szabályt", mely szerint az, aki 'unja a 8 évre való visszamutogatást', automatikusan MSzP-s (és komcsi, de még a származása is...)

Baszk Earl 2011.04.14. 19:46:56

@xenomorf1: Sajnos nem lejárt lemez, ez az igazság! a Gyurcsány sorozat véget ért, most Viki a soros! És rosszabb lesz mint a Gyurcsány volt!
Nemsokára lesz a parlamentnél Orbán takarodj!
Gazdánk kutya helyett eb lett!

milyen szép a Vértes, ó 2011.04.14. 19:48:26

@Kalmár:

Az természetes (legalábbis környékünkön), hogy a közszolgálati televíziózás például elfogult az aktuális kormánypártok javára.

Viszont tavalyig kb. 55% és 45% volt a kormánypárt és az ellenzék jelenlétaránya.
Azóta kb. 80% és 20%. Nem teljesen ugyanaz.

amize 2011.04.14. 19:56:34

Az m1-ről és testvéreiről mára már a magyar lakosság nagy része tudja, hogy mindig úgy hazudtak, ahogy a Gyurcsány korbány fütyült.

thinker_ 2011.04.14. 20:08:23

@seahawks: rég nevettem ilyen jót! :)
kis naív! az m1 mindig az aktuális kormány szócsöve. mszp alatt is az volt és most is az.

úgyiselfelejtem 2011.04.14. 20:08:48

@Dezső bácsi: "Gyárfás, Aczél elvtárs, Bolgár Gyuri bá és még sorolhatnám, évekig a reggeli műsorban osztott az észt. Az nem tűnt fel ugye?"

Én évekig néztem (régebben) a Napkeltét, de pl Bolgár Györgyre nem emlékszem, Aczél, meg ugye 91-ben meghalt. Gyárfás meg csak kb 1-1.5 éve került bele ennyire töményen.

Amúgy nekem tetszett, volt egy nézhetô músor reggel (nem úgy, mint a Reggeli az RTLnél)

Más:
Tökre bírom, az "elmúltnyolcévezést", senki nem számolja, hogy ebbôl már 1 Orbáné :D

Azé az Orbáné, aki a választások elôtt évek óta "készen állt" a kormányzásra. És ezt a "kész"-séget pont a választás napján vesztette el. Hejj, ha 1 héttel elôbb van, akkor ma minden rendben lenne. SÓLYOM TEHET MINDENRÔL! :D
(irónia, ééééérteeeed...)

bonebear · http://cinca.blog.hu 2011.04.14. 20:14:13

Nem értek egyet, hogy nem kell semmit vizsgálni. Most megmutathatná a médiahatóság, hogy ér valamit érdemben, ellenkező esetben azoknak lesz igaza, akik nem akarják legitimnek látni. Az sem áll meg teljesen, hogy elég, ha a piac/nézők elintézik az m1 híradót. Azért mégis csak közpénzen (!!!) ment a hamisítás és megy a kiegyensúlyozatlan tájékoztatás, ami egy fokkal komolyabb, mintha egy kertévében tették volna ugyanezt. Ennek kéne legyen következménye. Ha nem lesz, akkor továbbra is elmondhatjuk, hogy következmények nélküli ország vagyunk. És ebbe nem lenne jó belenyugodni.

keramia53-1 2011.04.14. 20:17:59

"Így tehát az m1 megszűnt hiteles hírforrásnak lenni."

Ez most komoly? Megszűnt az ólom könnyebbnek lenni, mint a levegő? Mióta volt az m1 hiteles? Az ötvenes évektől kezdve mindig is az uralkodó párt seggét nyalta fényesre! Az egyetlen hiteles hírforrás a kuruc.info és a nemzeti1.hu/

Balt 2011.04.14. 20:28:06

@milyen szép a Vértes, ó: Nem hinném, hogy ezt írtam volna... Úh bátran lehet visszatalicskázni a pénzeket az államkasszába, kedves zuschlagisták! :)

Balt 2011.04.14. 20:31:40

@xenomorf1: "Bár nektek nem kell tv-t venni, mert van (ATV)."

Azért egy kis szabotázsnak roppant hálás lennék... :)

nem nemsiker_s 2011.04.14. 20:33:51

Hmm szerintem most kicsit kiegyensúlyozottabb a tájékoztatás, mint az elmúlt 8 évben (bizony bizony) az elmúlt 8 év de mit beszélek az elmúlt 60 év a baloldal nyomasztó médiafölényéről szólt.

nincs véleményem 2011.04.14. 20:34:32

@bastian: először is viselkedj! Másodszor: ők nem az én adómból élnek. Érted a különbséget?

Balt 2011.04.14. 20:35:45

@Baszk Earl: ha-ha-ha, ismét jót nevettünk. Tessék mondani, ez a heti tetves?

Na, mondok inkább jobbat:

Jön a tél, ha cigányék nem szereznek pénzt, éheznek. A cigány felesége megszólal:
- Té! Hát kirjil má á Kohntul vágy százezret, mer különbén felkopik áz állunk!
- Dé hát az zsidó, uccse fog ádni!
- De há csak próbaljad meg - érvel az asszony, és végül meggyőzi Gazsit.
El is megy a Kohnhoz.
- Há instállom, csókolum á kezsit, áz lenne á helyzet, hogy kine 100000 forint a tilre, mer má csak egy színes tévénk márádt.
- Ok, Gazsi,semmi probléma, mi, kirekesztett kisebbségiek tartsunk össze - szól Kohn, és már nyújtja is a 100ezret.
Gazsi nem hisz a szemének, hálálkodik, majd már menne is ki az ajtón, amikor utána szól a Kohn:
- Várjál csak, Gazsikám. Azt ugye tudod, hogy majd 200 ezret kell megadnod?
Gazsi majd összeesik, de nincs más választása, elfogadja. Most már még gyorsabban menne ki, de Kohn folytatja:
- De, kedves Gazsikám, azért kellene valami biztosíték is. Azt mondtad, van egy tévéd - hozd el azt kauciónak.
Gazsi totál kikészül, de nagyon kell a pénz - elrohan haza, és elhozza.
De Kohn folytatja:
- Drága Gazsikám! Az a helyzet, hogy gondolkoztam, amíg te odahaza voltál, és be kellett látnom, hogy ez még nem elég. Te alkalmi munkákból és segélyből élsz. Nem lehetek biztos, hogy meg tudod-e adni ezt a sok pénzt. De van egy ötletem. Most itt hagyod a felét, és a másik 100 ezret majd tavasszal megadod, jó?
Gazsi bátortalanul visszaadja a pénzt, majd elbúcsúzik. Hazafelé bandukolván így morfondírozik:
- Hú, vazze! Most sé pízem, sé tévém, és még 100 ronggyál lógok á Kohnnák.

Balt 2011.04.14. 20:38:51

@milyen szép a Vértes, ó: Mondom: csak ami a parlamenti arányokból kb. következik.

Globetrotter2014 2011.04.14. 20:41:10

@milyen szép a Vértes, ó: érdekelne, hogy a 45%/55% adat honnan van.

Balt 2011.04.14. 20:43:32

@úgyiselfelejtem: Itt alighanem Aczél (szolgálati fedőnevén: Arácsi) Endréről van szó. Na meg Bánó, Orosz, Fiala, régebben a köztörvényes Forró, Friderikusz - ennyi elég, vagy mondjam még...?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.04.14. 20:44:54

@Balt: neked a kurva anyádat.
@Kalmár: Polt Péter legfőbb főfőőőügyész mellett szerinted átmegy bármi jobbos politikust érintő ügy az ügyészi "szűrőn"?

Picsasereghajtó 2011.04.14. 20:56:03

"az első negyedévi nézettségi adatokat elnézve (ejj) láthatjuk, hogy az emberek azért ha tehetik, ki is kerülik a rohadást"

Mondod ezt úgy, hogy 2 millióan nézik a valóvilágot? (már ha hinni lehet a nézettségi adatoknak...)

"nyugodtan kitörölhetjük a távkapcsoló egyes gombjáról"

2011-ben érdekel valakit, hogy a távirányító hanyas gombján mi van?

val 2011.04.14. 21:01:35

"Így tehát az m1 megszűnt hiteles hírforrásnak lenni."

OMG! ORLY? Mikor? :D
Megszűnni az tud, ami volt/létezett. Ami sose volt, az nem is tud megszűnni. Jesus!

Balt 2011.04.14. 21:16:38

@immortalis: Te tényleg idióta vagy, nemcsak szimulálsz. :))

Dracon 2011.04.14. 21:18:17

@Lrdx: A zöldséges igenis dögöljön éhen ha rohadt árút akar a vevőre rásózni.

xenomorf1 (törölt) 2011.04.14. 21:19:19

@ZF2: "érdekelne, hogy a 45%/55% adat honnan van."
És a 80%-20%-os adat honnan van? Nem értem. Ha az írott sajtót nézzük, kb. egyenlő az arány. Mindkét oldalon vannak nagy példányszámú napi és hetilapok, sőt a bulvármocsok (Blikk, Bors társaik) is inkább balra húz mint jobbra. Ha a netes médiát nézzük akkor meg baloldali túlsúlyról beszélhetünk, lásd Index, Origo (senki ne jöjjön a nevetséges érvvel hogy ezek függetlenek). Tv. Oké a köztévé most fideszes elégé, 2010 előtt meg mszp-s volt. Hogy lett 55%-45%-ből, 80%-20% ha csak ennyi változott? Oké van Echo meg Hírtv amik fideszesek, de azok az előző kormány idejében is fideszhűek voltak. Remélem azért az RTL Klubot (jobboldal által gyűlölt Heti Hetessel az élen) és a TV2-őt senki nem tartja fidesz-szócsőnek. :)

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.04.14. 21:20:50

Biztos tudnék értelmeset is hozzászólni, ha az elmúlt 20 évben (leszámítva a régi kabaré ismétléseket) képes lettem volna 3 percnél tovább nézni a Magyar Televíziót.

Azt már csak nagyon óvatosan merem megkérdezni, miért is van szükségünk m1-re és m2-re? 1 ilyen nézhetetlen csatorna nem lenne bőven "sokk"?

xenomorf1 (törölt) 2011.04.14. 21:24:20

@Ula: Szerintem is elég lenne egy közszolgálati. M2-őt simán meg lehetne szüntetni.

turulpina 2011.04.14. 21:26:31

@Petyhüdt Petymeg a dinamikus kritikus:

Kár hogy nem tud még olyat a blogmotor, hogy akik leírják az "elmúlt nyolc év" karaktersorozatot, azok regisztrációját azonnal törli, lévén illető user garantáltan szellemi toprongy, úgyismint droid szarzsák.

turulpina 2011.04.14. 21:31:12

@bastian: mondjad, hogy elmúlt8év, mondjad.

Dubito 2011.04.14. 21:33:31

Mi az az MTV? Talán MounTain Vehicle? Még nem találkoztam vele.

Balt 2011.04.14. 21:33:37

@turulpina: Elhiszem, hogy odáig voltál érte, de értsd meg: nem... jön... visz...-sza!...

val 2011.04.14. 21:37:56

@turulpina: "Kár hogy nem tud még olyat a blogmotor, hogy akik leírják az "elmúlt nyolc év" karaktersorozatot, azok regisztrációját azonnal törli, lévén illető user garantáltan szellemi toprongy, úgyismint droid szarzsák. "

Úgy-úgy, ahogy mondod. Mindezt a sajtószabadság és a libberalizmus jegyében. Jobbat mondok: elmúlt 8 év nem is volt, különben megírta volna a zsindex.hu

NA YA! 2011.04.14. 21:40:53

Mi ez a nagy vernyákolás?! Fogod, azt kikapcsolod, ugyanis mint tudjuk, leszarni lehet, de felszarni nem! Legalább is nehéz, és amikor elkezdődik a felszarás, az már forradalom, (de nem fülkés)!

Rwindx 2011.04.14. 21:48:33

"Az m1-ről és testvéreiről mára már a magyar lakosság nagy része tudja, hogy úgy hazudnak, ahogy a korbány fütyül."

Nem állítom hogy ez a helyes állapot, de barátom te eddig a Holdon éltél vagy mi a f.sz? A magyar lakosság nagy része eddig is tudta, akkor is ha ez hozzád csak most jutott el.

Rwindx 2011.04.14. 21:51:07

@turulpina:
Csak nem fáj valami? :D A szemetek a lelkedbe taposnak mi? Fúj...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.04.14. 21:54:22

És még a fidesz támadta habzó szájjal az mszp-t anno az állami tv pártossága miatt. Kismiska volt az ehhez az offenzívához képest...

Monçada bíboros 2011.04.14. 22:03:42

@spontan: "de a cél valószínűleg nem is az, hogy nézzék, hanem hogy közpénzből kifizetőhely legyen a sleppnek, ahogy az nálunk általában lenni szokott."

Ez így van. Sajnos!:(

turulpina 2011.04.14. 22:19:01

@val: azt nem értem, a bősz zsindexezők ugyan mi a jó gecit keresnek a zsindex blogjain? mérnem a kurucon az akolmelegben, he?

turulpina 2011.04.14. 22:21:34

@Rwindx: fáj, hogy ennyi megvezethető szarember van, ja.

szita szita péntek 2011.04.14. 22:27:50

"az ellenzéki cerkófok pedig -és most figyelj!- az új médiahatóságot kérik, hogy vizsgálja ki az ügyet! Ugyanazok a szereplők, akik tegnap még el sem ismerték a hatóság legitimitását és egyébként is az új médiatörvény teljes felszámolásáért harcolnak." - Az ad értelmet ennek a kérésnek, hogy ezzel is nyilvánvalóvá tegyék: az új médiahatóság valójában nem védi a "fogyasztót", hanem pártérdekeket szolgál.

karloszky 2011.04.14. 22:33:14

1.) Az ATV/Klubrádió/Népszabadság hiteles hírforrás ?

2.) Az MTV 1-2 hiteles hírforrás volt az elmúlt 8 évben ? (kedves szerző, néztél te 2002-2009 között Napkeltét ?

A köztévé soha nem volt hiteles hírforrás. 1989-ig a kommunisták propagandatévéje volt, 1990-1994 között előbb az MDF-kormány és az ellenzék osztozott rajta (a rendes esti híradó kormánypárti volt az 1-esen, a Bánó-féle Esti Egyenleg meg ellenzéki a 2-esen). 94-től aztán MSZP-s, 1998-2002 fideszes, 2002-2010 megint MSZP-s, most megint fideszes.

Így megy ez.

Egyébként meg HITELES hírforrás NEM LÉTEZIK. Ugyanis annak kiegyensúlyozottnak kell(ene) lennie, kiegyensúlyozott információ pedig (ezt Daniel-Cohn Bendittől tudom) nem létezik.
www.youtube.com/watch?v=lnNo1J9bBzY
Ha pedig elfogadjuk Cohn-Bendit tételét a nem létező kiegyensúlyozott információról - és miért ne fogadnánk el bármit egy ekkora demokratától - akkor a Daniel Cohn-Bendit interjú meghamisítása miatt nem került előtérbe a sajtószabadság problematikája, sőt az (mint kifejezetten nem kiegyensúlyozott információ) maga volt a sajtószabadság.

karloszky 2011.04.14. 22:36:51

@karloszky: Az előbb nem fejeztem be a 90-94 közötti időkről szóló gondolatmenetemet: szóval ahogy mondtam, először volt egy fajta status quo, majd 93-ban megszűntették az Egyenleget ill. a Rádióban is lezajlott egy komoly tisztogatás - ezt csak a történeti hűség miatt teszem hozzá.

2011.04.14. 22:39:16

Mikor volt egy olyan intézmény hiteles, ami gyakorlatilag az aktuális kormánypárttól függött a működésének finanszírozása?

Ilyen buta posztot már régen olvastam. Tökéletesen megértem ilyenkor a Fidesz pártkatonáit, akik erre ugranak és gyakorlatilag körberöhögik a posztot.

Kár volt energiát és időt pazarolni egy olyan dolog leírására, ami örökérvényű és egy művelt ember tisztában van vele. Nem csak a jelennel, hanem a múlttal is.

val 2011.04.14. 22:49:28

@turulpina: "azt nem értem, a bősz zsindexezők ugyan mi a jó gecit keresnek a zsindex blogjain? mérnem a kurucon az akolmelegben, he? "

" he? "

Én tudom a választ. Téged.

Minden esetre senki sem zsindexezik, ha beírod a kicsi kacsóddal a zsindex.hu-t a böngéjsszőbe, akkor bejön az ominózus oldal, melyet indexként ismernek. Ha megnézed a domaint (bár gondolom az intelligencia már nem terjed idáig) akkor bizony ráébredsz, hogy az index tulajdona.

zsindex.hu -- Domain-igénylő vagy domain-használó -- Index.hu Informatikai Zrt.

Így hát: EPIC.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.14. 22:51:19

@agyramegy:
"Mikor volt egy olyan intézmény hiteles, ami gyakorlatilag az aktuális kormánypárttól függött a működésének finanszírozása? "

Ez így eléggé egyszerűsítés, ugyanis, akkor a fentiből következne az is, hogy a hatalmi ágak (ítélkezés, végrehajtás) sem hitelesek (függetlenek), hiszen a mindenkori kormány (BM, IM, stb.) finanszírozza a működésüket! Ez pedig magát a demokráciát kérdőjelezi meg!

karloszky 2011.04.14. 22:52:38

@úgyiselfelejtem:

"Aczél, meg ugye 91-ben meghalt."

Jujj. Biztos hogy a Napkeltét nézted évekig, és nem valamelyik másik műsort ??? :D

Az egy másik Aczél elvtárs volt. Aczél ENDRE volt a napkeltés. Ő az: media.port-network.com/picture/instance_2/80192_2.jpg

2011.04.14. 22:56:15

@BPBP: Demokráciáról más országokban lehet beszélni, ahol ennek sok évtizedes hagyománya van.

Magyarország papíron demokrácia, de valójában nem az. Ezt minden értelmes ember látja.

Amíg egy-egy kormányváltásnál sepregetés van és utána a saját érdekek előtérbe helyezése (leszarva a választási ígéreteket), addig ebben az országban nem lehet demokráciáról beszélni.

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.14. 23:02:28

Az állami tv az állam tv-je. Az állam pedig soha nem pártsemleges. Ezt várni naivitás, sőt mi több, a hatalom természetének súlyos félreismerése.

Tessék felnőni!

A sajtószabadság NEM az állami médiumok szabadságát jelenti.

Pártfüggetlenség közmédiában NEM létezik.

Az beszél állandóan egyenlősdiről, akinek NEM osztottak lapot erre a 4 évre.

banyika 2011.04.14. 23:09:51

@Dezső bácsi: Bolgárnak leghalább van esze. Még ha néha hülyeséget mond is. Ellenben a népnyomorító elbutító undormány Fidesz propagandával szemben. Gyurcsány egy utálat, de ez a csürhe 10x übereli hányingerben.

2011.04.14. 23:11:19

@BPBP: Te vagy ostobának tetteted magad, vagy tényleg az vagy.

Utóbbi rosszabb, mert akkor azt sem érted, hogy mit kérdezel.

banyika 2011.04.14. 23:11:44

@karloszky: van különbséga kevéssé hiteles tudósítás, és a hányinger között. nem mindegy, hogy csak az órádat lopják el, vagy viszik az egész karodat.

bnyuszi 2011.04.14. 23:18:21

távkapcsoló 1-es gombja? ott nekem a retekklub van. Ki is törölném, de az STB-m mindig visszahozza. Ezek szerint sikeres már nem lehetek?

vadiúj nick 2011.04.14. 23:20:28

olyan szánalmas, ahogy most a fideszesek attól tapsikolnak, hogy végre éppoly okádék béna tévéjük van, mint pártkeltéseknek.

most ha olyan, és olyanabb az m1 mint amikor annyira rossz volt, akkor az most jó, mert most a mi elvtársunk hazudik nekünk tetszőt.

én tényleg nem vagyok maszopos, de azt én is látom, hogy Az Egy Párt most még egy jó nagy lapáttal rátett itt is a maszopra hernyóságban.

komolyan hittem én is, hogy a maszopéknál nincs lejjebb. de van, simán, bőven.

természetesen rég meg kellett volna már szüntetni ezt a "közszolgálati" pénzszivattyút is.

Fatal Error! System Halted! 2011.04.14. 23:20:57

@Petyhüdt Petymeg a dinamikus kritikus:
már elmúlt 9 év van te nyomorék.
Vagy te szellemileg 2010 áprilisánál megálltál?

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.14. 23:21:43

Akinek pedig azzal van gondja, hogy az ő adóforintjaiból mi történik a köztv-ben, az befoghassa!

A köztv az én adómból, nekem szolgáltat. 2/3-os polgártársaimmal együtt a fülke magányában döntöttünk erről - teccettek volna eljönni.

Nekem ne magyarározzon egy kommer sem, hogy az ő adójából ne támogassák a köztv-t. A köztv műsoráról a 2/3, pontosabban az általunk megbízott politikusok döntenek. Én őket akarom hallgatni, nem a híreket, mit gondolsz miért szavaztam rájuk?

Fatal Error! System Halted! 2011.04.14. 23:25:55

@tundrazuzmo: akkor nézzed a szaros köztévédet, miközben nagyokat rántasz narancsszínűre festett löttyed faszodon...kommer.

vadiúj nick 2011.04.14. 23:30:26

hát ha valakit kommerezni lehet ma, akkor az a te pártod, te szerencsétlen.

ha nem éltél '89 előtt, csapj föl egy törikönyvet: retorikában, módszerekben, elvtársiasságban, vadászó uraság-párttitkár mentalitásban, pofabe-logikában pontosan rá fogsz ismerni a fideszre, csak akkor nem így hívták az egypártot.

kicsit nézz utána, tényleg, ki a "kommer".

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.14. 23:30:36

@BPBP: "De mitől állami, az állami tv?"

Attól, amitől a kereskedelmi kereskedelmi.

A kereskedelmi TV-t a kereskedelem (a piac, hirdetők) pénzelik.
Az állami TV-t az állam pénzeli.

A kereskedelmi TV-ben így vagy úgy a pénz dönt a műsorok összeállításáról.
Az állami TV-ben a műsort az állam állítja össze. Vagy kulturális/politikai/média kamutestületeken keresztül, vagy direktben.

Az állam direkt keze pedig a mindenkori kormány, ezt tessék belátni, demokrácia tantárgy, 1. óra.

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.14. 23:34:06

@Fatal Error! System Halted!: "akkor nézzed a szaros köztévédet, miközben nagyokat rántasz narancsszínűre festett löttyed faszodon...kommer."

Ezt nem lenne szabad tudnod, te aljas titkosszolga. Azt festek narancsra, amit akarok! Bekameráztad a TV-t, mi?

Kommer pedig annyira vagyok, amennyiben a "kommersz" 90%-ban igaz rám...nyugger!

Kell kaja,Ibrahim? 2011.04.14. 23:39:43

???????????????????????tw????????

Fatal Error! System Halted! 2011.04.14. 23:42:18

@tundrazuzmo:
nyugger, lol, találhattál volna valami viccesebbet is:)

Sajnálatos, hogy a fidesz-fanatikok, nem ismerik fel a saját kommerségüket.

Na jóéjt.

tundrazuzmo (törölt) 2011.04.14. 23:51:20

@vadiúj nick: "hát ha valakit kommerezni lehet ma, akkor az a te pártod, te szerencsétlen."

Nincs pártom, párttagkönyvem sem. Senki nem is teszi kötelezővé. Jó viszonyban vagyok a kormánypárti és ellenzéki emberekkel is, már ha ez kiderül. Legtöbbször ugyanis szakmai alapon működöm együtt az emberekkel. Ha viszont politikai hátszél kell valahova, akkor gondolhatod, hogy nem a kommer csávókat keresem meg. Nincs annyi pénzem, és nem is kell, mert ebben a 4 évben az én barátaim vannak hatalmon. Akikkel végre újra magyarnak érzem magam, és nem EU állampolgárnak, vagy kozmopolitának, vagy IMF adósnak, esetleg frankhiteltörlesztőnek. Bocs, ez van.

"ha nem éltél '89 előtt, csapj föl egy törikönyvet: retorikában, módszerekben, elvtársiasságban, vadászó uraság-párttitkár mentalitásban, pofabe-logikában pontosan rá fogsz ismerni a fideszre, csak akkor nem így hívták az egypártot."

Éltem 89 előtt, láttam hazafias rémfront szavazócédulát - ugye jól emlékszem, hogy nem volt rajta több jelölt? És 2010-ben is ott voltam a fülkében, és ha jól emlékszem, akkor több jelölt volt.

"kicsit nézz utána, tényleg, ki a "kommer""
Kommer mindaz, aki a tisztességes munka helyett a rendszert akarja kiszolgálni. Van ilyen a Fideszben is, szép számmal, és van az MSZP-ben is. Az LMP-ben és a Jobbikban talán nem annyira.

Én támogatom a Fideszt, de nem szolgálom ki őket. Mindeddig ők szolgálnak engem. Helyettem zavarják el a kommer köztisztviselőket, nekem dolgoznak amikor kirántják az országot a gazdasági csődből, amibe a Hagyók és az őket Lopni Hagyók, a felelőtlen Hárijánosok és Pinokkiók, az égről a csillagokat lehazudók belerángatták. Az én barátaim frankhitelét mentik meg a bedőléstől azzal, hogy egy sor népszerűtlen intézkedést megtesznek, és elkerülik az államcsődöt. Én nem tudnám ezt megtenni, nem lenne hozzá erőm, és a kommer hazugsággépezet ellen egyedül nem is lenne esélyem. Ezért szavaztam egy olyan pártra, amely kellően erős, és rendelkezik a megfelelően ambiciózus (hataloméhes) vezetőkkel ahhoz, hogy kisöpörjék a kommer rákfenét az országból!

nyesta 2011.04.14. 23:53:58

Én 2002 óta nem nézem az MTV-t, túl sok volt a napi 2 Párt Kelte és az, hogy a közbenső műsorokban is csak hemzsegtek az MSZP/SZDSZ-es pártkatonák... khm... akarom mondani pártújságírók, de ez a blog írójának valószínű, akkoriban nem tűnt fel. Vagy csak, nem mert róla írni? Ki tudja...?

Martian (törölt) 2011.04.14. 23:54:29

"Az m1-ről és testvéreiről mára már a magyar lakosság nagy része tudja, hogy úgy hazudnak, ahogy a korbány fütyül."

Miért, van olyan a médiában, hogy nem hekkeli meg az igazságot? akárhány éve?

Karnamantra 2011.04.15. 01:04:35

Én már akkor kitöröltem a m1 gonbot, amikor a moszkvai metró robbantás helyett Orbán egyiptomi Mubarak-látogatásával volt elfoglalva az m1 (épp a forradalom előtt), mégpedig hosszasan, semmitmondóan, ajnározva a nullát - mint a régi szép időkben...

Elfogott a hányinger, és átkapcsoltam.

SPYD3RM4N 2011.04.15. 01:34:40

@moophlander: "A liberálisok egyik fő alapelve, hogy csak akkor van sajtószabadság, kiegyensúlyozott kommunikáció és demokrácia, ha ők nyernek! :D"

Ha bármi fingod lenne a liberalizmusról, akkor tudhatnád, hogy nem az ilyen-olyan állami média, hanem a totális állami média NÉLKÜLISÉG a kívánatos állapot számunkra... De asszem az ilyen agyhalottak számára végül is mindegy, mi a valóság. :D

potyus 2011.04.15. 01:42:02

@tundrazuzmo: Gyönyörűen levezetted miért is vagy hálás Orbánnak és a fidesznek.
Én azért megváom mit is fogsz szólni, mondjuk egy év múlva a saját helyzetedhez, életszinvonalod alakulásához.
Azt írod helyetted zavarják el a kommer köztisztviselőket.
Látod ez érdekes.
Tudod mekkora elánnal zavartak és zavarnak el embereket?
Mondok egy példát szerintem ebből mindent megértesz.
Barátom fia 19 éve a Szerencsejáték Rt nél dolgozott, mint szoftver fejlesztési osztályvezető. Sok sok év alatt felküzdötte magát ebbe a pozícióba. Ugye ez nem politikai küldetés? Jött a "fülkeforradalom", jött az új vezetés, kb. 5 perc alatt rúgták ki, és kívülről hoztak egy 24 éves friss diplomás osztályvezetőt, akinek ez az első munkahelye.
Más! Ugye tudod kinek a bankja az MFB?
El tudták érni ennél a banknál a tisztogatás után, hogy jelenleg 3 (az-az három) olyan ember dolgozik a majdnem száz fős csapatban aki beszél angolul(?)
Aki nem hiszi járjon utána.

2011.04.15. 03:32:00

@BPBP: csakhogy az állam az nem egy párt, hanem a jónép, az is, aki nem erre a pártra szavazott.
Az, hogy "szerintem eddig is szar volt" nem mentség, rossz ürügy arra, hogy még szarabbá tegyük, vagy ne változtassunk.

atila68 (törölt) 2011.04.15. 05:25:55

Pont mint a magyar foci, mindenki ért hozzá.
Amúgy;
Göncz Árpád beszéd hamisítás menő,
Cohn Bendit hamisítás nem menő.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.04.15. 06:18:48

@xenomorf1: Figyelj takonypóc! Ha idézel, akkor azért pontosan kell még ha nem is éltél még akkor. Horn mondta nem Megyó!

Kobres 2011.04.15. 06:45:21

@ZF2: index.hu/kultur/media/2011/01/05/jobbra_tolodott_az_mtv/
Azért nem voltak ennyire pofátlanok. A számok is ezt mutatják.

titkom 2011.04.15. 06:51:58

...azt hiszem, hogy a sok jobbos-balos nick igen kicsi része fogja csak fel, hogy róla is szó van...

titkom 2011.04.15. 06:54:06

@randomgenerator: "csakhogy az állam az nem egy párt"... nem, nem az, hanem az eszköze...

hörgőszelep (törölt) 2011.04.15. 07:15:07

Gondolom, ezt már nem fogja senki sem olvasni. De sebaj! Szóval a cikk legutolsó gondolatához: Én már kb. 21 évvel ezelőtt vettem egy parabolaantennát és egy beltéri egységet, azóta - no kidding ! - semmilyen magyar tv-adót nem n é z e k . Az Astrán sem hemzseg a sok jó adó, de van Arte, 3Sat, és hasonlók. Nézhető sőt néha "elmejobbító" dolgokat lehet látni. A havi politikai kabaréjuk pedig a ZDF-en ahogy ők mondják: HAMMER, azaz nagyon jó.Hátrány: valamennyire azért tudni kell legalább németül.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.04.15. 07:50:19

A ballib oldal elbaszta 2006 okt. 23. -án. Azért tartunk itt ezzel a Nemzeti Szar Törpével és bandájával.
Szépen a csőcseléket le kellett volna gépfegyverezni...elővenni az előtte lévő hónapban a Kossuth téren haknizó , uszitó Fidesz banditákat és elítélni és felakasztani....akkor most nem lenne DIKTATÚRA és Szar Tákolmány Alkotmány ..és nem lenne megnyirbálva az Alkotmány Bíróság...stb. és többi bűntett amit a Polt Péter kinevezésével maga az ügyészség véd.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.04.15. 07:53:45

Révész Máriusz legalább jól elverték és fejbe kólintották..sajna nem döglött bele:)

zulu1111 2011.04.15. 08:01:44

„ÍGY TEHÁT az m1 megszűnt hiteles hírforrásnak lenni.”

Megpróbálom értelmezni;
Csak most, soha előtte.. és végérvényesen, de legalább addig, amíg ezek vannak!

Gratulálok!
Ha ez a cikk akart lenne a szabad sajtó „egyik” feladata, akkor nyugodt szível törölhető az egész. Pont annyit ér, mint m1 röpke negyven éve!

Zelefánt 2011.04.15. 08:10:04

Aki néhány perccel ezelőtt látta a Ma reggelben a Pörzse-vallatást -- igen, tudom, hogy a figura bunkó -- , annak már semmi mást meg nem kell néznie az M1-en.
De ez réggeben sem ment másképp; csak a hűbérurak cserélődtek, a jobbágy jobbágy maradt.
(Krug Emília páratlan jelenség a médiában...Mondanám, hogy robot, de ez nem lenne tisztességes azokkal a szerkezetekkel szemben, akik pl. az autóinkat szerelik össze, vagy épp a Marsot derítik fel.)

Balt 2011.04.15. 08:23:52

@Zelefánt: Sajna nem láttam, pedig Emi szemrevaló jelenség. :)) Ma mit alakított?

Balt 2011.04.15. 08:24:39

@Zelefánt: Ja, jut eszembe: 168 órás kérdezők a közmédiában?! Skandalum! :))

Globetrotter2014 2011.04.15. 08:34:22

@Kobres: "A Republikon Intézet egy pártpolitikailag független, liberális szellemi műhely," a saját honlapjuk szerint. Van valami hiteles forrásod is? Szeritem ugyanígy be tudnál linklni egy hírtv-s cikket ami kihozza most is 50-50re. Sőt még demokratikusabbra... Nekem az rémlik hogy egy időben bolykottálták Orbánék a köztévét (ami eleve eléggé megnehetítené a 45%os arányt, gondolom ebből 40 volt az SZDSZ és 5 az MDF...), gonodlom nem azért mert annyira szerettek utcára járni vagy mert annyira hiteles volt a köztájákoztatás...

Budaphestie 2011.04.15. 11:46:46

Az elmúlt8évezőknek:

Friderikuszt (A szólás szabadsága) eltávolították politikai okokból. A Napkeltét közvetlenül a kampányidőszak előtt megszüntették politikai okokból (amit mellesleg nem sajnálok, sosem néztem).

Közben például az Este című műsor Krizsóval és Baló György műsorai professzionálisak és élvezetesek voltak. Keményen bekérdeztek a kormánypárti politikusoknak is és rendszeresen volt ellenzéki vendég. És ami a lényeg: hírhamisítási botrányra nem emlékszem.

Aki képes ezt egy lapon említeni a jelenlegi hazudozó, hamisító pártkatonák kampánytévéjével, az nagyon hülye, de legalábbis szűk látókörű.

Budaphestie 2011.04.15. 11:55:13

@tundrazuzmo: ki beszélt itt pártsemlegességről?
Híreket nem kéne hamisítani! Még állami megrendelésre sem! Érted a különbséget?

Kobres 2011.04.15. 17:01:57

@ZF2: Az utcára járást az érzelmek felkorbácsolása miatt szervezték. Minden megszorítást nemzetellenesnek címkéztek. A mostani megszorítások sem különbek.

Globetrotter2014 2011.04.15. 17:15:18

@Kobres: szerinted a választók többsége azért szavazott a narancsokra mert felkorbácsolták az érzelmeiket?

Kobres 2011.04.15. 17:34:33

@ZF2: Szerintem aljas eszközökhöz nyúltak. A Bajnaiéknál szerintem rosszabbul kormányoznak.

Globetrotter2014 2011.04.15. 18:37:23

@Kobres: és volt más eszköz a kezükben? A 3 országos adón nem igazán szerepelhettek, ha pedig igen akkor nem volt benne köszönet (én spec még emlékszem több botrányos riportra, legyen az Sváby, RTL vagy Friderikusz), furcsa hogy akkoriban nem volt erre kényes a média függetlenségét annyira sértő értelmiség. Lássuk be, tejes monopóliuma volt 2006 krörül a baloldalnak a médiában. A Hírtv pedig kb az ATV fajsúlyában szerepelt (kábelen elérhető 10 feletti csatornaszámmal). A 2010es választást nem a FIdesz nyerte meg, hanem az MSZP vesztette el...

zulu1111 2011.04.16. 18:17:24

És a Ti sajtótok, Ti szabadságotok?

„Királyi TV”… tessék ízlelgetni ezt a megnevezést.
Nem ebben a ciklusban kapta ezt a találó népi nevet a „közszolgálatinak” igazán nem nevezhető m1 csatorna. (Közröhejnek, közátverésnek inkább nevezném.)

Mindenkori Király érdekeit szolgáló csatornát, úgy feltüntetni mintha csak most kezdte volna el hazugságokat, kimondottan szégyenletes cselekedetnek tartom az éppen bogarászó olvasó ellen!
Ilyen és hasonló irányított „prodoktum” napvilágra kerülésével, nem az m1 és nem is az éppen aktuális Király és alattvalói lesznek pellengére állítva.
- Furcsa majom csapda az egész. Ezt a csapdát a megrendelő és az elkövető saját magának készítette!
Gratulálok Majmok!

Budaphestie 2011.04.16. 23:31:45

@zulu1111: Én nem emlékszem 20 évre visszamenőleg olyan botrányra, hogy a királyi tévé híradóját szándékos hírhamisításon kapták volna. Manipulatív beállítások, elhallgatások mindig is voltak, de amikor konkrétan hazudik a saját interjújával kapcsolatban, azzal most átlépett egy olyan fontos vonalat, amit eddig még sosem.

Erre a magadfajta emberek általában azt válaszolják, hogy "attól hogy nem tudsz róla, attól még voltak korábban is hamisítások", de ezzel egy olyan sötét területre jutunk, ahol már nem tudunk konkrétumokkal érvelni, hanem feltételezésekkel vagdalkozunk csak, illetve elkezdődik az, hogy ki miben hisz meg nem hisz. Ebbe viszont nem megyek bele.

Karnamantra 2011.04.18. 00:57:19

@ZF2: nem kell, hogy független legyen, csak legalább a százalékoktól függene, mint mondjuk a bbc...

Globetrotter2014 2011.04.18. 08:45:25

@Karnamantra: nagyon szelektív a memóriád.

Mellesleg javaslom művelődni: en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Cohn-Bendit#Allegations_of_paedophilia

TI ebből mit hoztok ki?

Budaphestie 2011.04.18. 09:09:11

@ZF2: Ez az ügy kurvára nem DC Benditről szől. Tőlem akár fel is fordulhat az ürge. Amikor pedig a pedofil ügyek irányába tolja valaki a diskurzust, az nagyon durva terelés.

A közszolg. televízióról beszélgettünk, ha te másról akarsz, akkor kérlek tedd oda, hogy OFF.

Globetrotter2014 2011.04.18. 09:27:30

@BPHead: na pont erről beszélek. Megszoktuk hogy a médiában mindent kimagyaráznak, ügyesen manipluálnak. Az új cspat ezt nem akarja megtanulni, pedig már egyszer ezért buktak választást. A demokrácia szépsége, hogy azért egy idő után leghetősége van az embereknek meggondolni magát. A FIdesz nem volt hajlandó megtanulni a hatékony manipulálást, a másik oldal manipulásából pedig kiábrándult ak az emberek amikor kiderült hogy az egész hazugság. És ez a post pont azért húz fel. Figyelj, nem az zavar hogy Ferenc hazudott. Senki sem szeret kiállni a nép elé és elmondani, hogy nagyon rosszul dolgozott. Pláne hogy sokkal rosszabbul mint a konkurencia. Engem az zavart hogy az ún nevezett értelmiségiek kórusa ott kampányolt 2006ban Ferenc mellett. 3 országos csaotrna teljes mellszéleséggel. VS 1 db HírTV. SENKINEK nem tűnt fel hogy milyen xarul mennek a dolgok. A legutóbbi kommented pont ezt a mentalitást tükrözi.

Globetrotter2014 2011.04.18. 09:29:17

@ZF2: magyarázzuk ki a helyzetet. Mint amikor nem az volt a 3 országos csaotrna fő téműja hogy rosszabbul élünk-e mint 4 éve, hanem hogy ki volt az a nyudgíjas néni aki az arcát merte adni a FIdesz választási kampányához...

Budaphestie 2011.04.18. 10:03:01

@ZF2: Szerintem mi alapvetően ugyanúgy viszonyulunk ezekhez a dolgokhoz. Pont ugyanaz zavar minket. A különbség e konkrét ügy kapcsán csak annyi, hogy szerintem a hírhamisításokkal az mtv most átlépett egy olyan határt, amelyet eddig szerintem még nem. És ezt nagyon gyenge dolog azzal magyarázni, hogy a jelenlegi fidesz kormány nem ért olyan jól a manipulációhoz, mint az elődjei. Hát ha ők nem értenek hozzá, akkor senki a világon.

Elolvastam és tiszteletben tartom a véleményed, de szerintem itt nem fogjuk tudni meggyőzni egymást.

zulu1111 2011.04.18. 12:13:48

@BPHead: Közszolgálati tv-nek, közszolgálatot kell ellátnia, én pénzemből, nekem kell hiteles információt közölni. … legalábbis az idealizmusom szerint így lenne helyes.
No, ilyet a fent nevezett csatorna az elmúlt húsz évben nem tudott elkövetni… (természetesen „demokráciánk” ellőtt sem)… ez van sajna.

Ez a csatorna mindig is eltorzított hanggal, képpel volt jelen a médiában. Torzulásokat ki mennyire hallotta, mindig a pártszimpátia határozta meg. Itt sincs ez másként!
Most lettél vájt fülű, régebbi zörgések nem jutottak el a füledig…. Ennyi a történet.

Jó lenne, ha a demokrácia a többség diktatúrája maradna, jó lenne, ha felesküdött Emberek a megfelelő pozícióban, megfelelő tudással és elhivatottsággal.. és főként felelősségre vonhatósággal rendelkeznének….stb. –folytassam? Jó lenne egy párt semleges közszolgálatokat ellátó Tv csatorna. Kevesebb cinizmussal, vagy éppen aktuális ellenzék kiszorítása nélküli működéssel tevékenykedne… miközben a pártok a műsorokban nem politikai tökét kovácsolnak maguknak, hanem meghallgatják egymást higgadtan és meg is hallják a partner érvelésében rejlő igazságot… esetleg előre mutató lehetőséget…stb.stb.stb.

- Jó lenne, ha jó lenne… de sajna, nem jó!

xenomorf1 (törölt) 2011.04.18. 17:14:06

@Megszívtuk-Waze: Változtat valamin ha Horn mondta, te mentálisan defektes?
süti beállítások módosítása